Saturday, December 29, 2012

Apa Sebab Anda GEMUK.... GEMUK!!.... GEMUK...!!!!!!

ini lah yang topik yang aku suka sgt3... APA SEBAB ANDA GEMUK??

kita tiap2 hari makan... 

ada org tak makan sayur/ buah pon kurus je...

ada org tak g jog pon kurus je...

ada org yg x makan ubat kurus pon dah kurus...

apa masalah korg nie yg dah gemuk nie???

korg tak perasan ke.... 

TIME TABLE UTK MAKAN

PERMAKANAN 

GAYA HIDUP 

DIDIKAN 

itu lah yang menyebabkan anda gemuk....

walaupun aku nie keje dari jam 9pagi sampai 11 malam...makan aku x menentu.. makan nasi n sayur gak.. minum gak air masak.. aku x stop buat keje.. tapi masih aku badan besar... sekarang dah 56kilo ketinggian 152CM... rendah dan berisi...

ada aku mam ubat kurus.. tak berjaya...

ada aku jaga time table utk makan utk kurus... tak berjaya...

masalah aku adalah DIDIKAN DAN TIME TABLE UTK MAKAN...

di sebabkan aku keje non stop utk replace time jog... aku abaikan makan pagi dan petang... aku makan time tengahari dan malam...

makan pagi sangat2 penting... aku makan selama seminggu time pagi... perut aku dah displin utk cari makanan... tengahari x makan x pe.. tapi petang kena makan... blik umah tidur je...

dan didikan aku adalah... dari kecik lagi aku di ajar makan malam.. makan malam... makan malam... time malam kite tidur je.. tak perlu lagi badan kite nak keje.. malam adalah time rehat utk badan.

so.. apa masalah korg?

if korg dah buat perfect dah... tukar gaya hidup, permakanan, didikan dan time table utk makan.. anda pilihlah....



alpha lipid sd2 / sd2 nie adalah produk satu2 ye membuat aku yakin dan percaya kehebatannya... walau harga ye mahal.. tapi sangat2 berbaloi...

alpha lipid sd2/sd2 mampu buat kulit kembali firm, tegangkan kulit, mencerahkkan kulit, sekatakan tone warna kulit, mengecilkan usus supaya kite ambil makanan dalam kuantiti sedikit dan supplement terbaik yg perlukan dalam badan


disebabkan anda sudah ubah permakanan, gaya hidup sehat, didikan dan time table anda... pilihlah alpha lipid sd2/sd2 untuk membantu mempercepatkan anda kurus dan sehat.... produk ini jugak dapat mengembalikan keremajaan diri anda serta automatik rasa berkeyakinan...

aku pernah mencuba dan mencari keberkesanannya... aku mengambil produk sd2... x habis 1 tin... aku berjaya ubah time table aku dan didikan aku... dan dapat turunkan berat badan aku sebanyak 3KILO... dan perut aku x buncit lagi.. lengan aku kecil...

aku cuba jugak utk test produk nie... if aku behenti x ambil produk nie... seriusly... if aku terus ubah time table makan aku dan didikan aku... badan aku kekal langsing... if aku kembali asal... badan aku naik secara pelahan2.. dan tidak melebihi berat berlebihan aku lagi...

bukan takat aku test produk nie... termasuk lah fiber, teh, pil mahupon lotion... 

kite gemuk atas diri kite... bukan mulut... tapi mindset korg.. attitude korg... ubah lah sekarang.. kite ikut macam iklan kat tv...AMAL GAYA HIDUP SEHAT....

HARGA ISTIMEWA 
1 JANUARI 2013- 1 MAC 2013
SAHAJA

 ALPHA LIPID SD2 1 caselot( 6TIN) 
UTK BUKAN AHLI : RM1050 (RM1080)
UTK AHLI : RM870 (RM900)
+POSTAGE RM12


SD2 1 caselot (6TIN)
UNTUK BUKAN AHLI : RM840 (RM864)
UNTUK AHLI : RM618 (RM648)
+POSTAGE RM12

UNTUK MENJADI AHLI?
+RM60 sahaja
beri butiran diri seperti :-
-nama
-no.ic
-alamat rumah
-no.hp

BERMINAT? MAHU ORDER? MAHU NIAGA?

HUBUNGI :-

Mizsu Akanaba 
0177713711

** membantu anda memasuki keluarga new image **
** memberi bimbingan secara percuma **
** SABAH/SARAWAK harga lain **


No comments:

Post a Comment