Saturday, March 2, 2013

Cara Menyelesaikan Masalah Resdung

Bagi istilah PERUBATAN TRADISIONAL - ia merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan.

Bagi istilah Saintifik- merupakan virus kanser yg hidup di bawah lapisan kulit dan mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kerosakan pada kulit muka,kulit badan dan kerosakan organ-organ tertentu di dalam badan.

RESDUNG@ SEDUAN(sinusitis) adalah sejenis penyakit yang mudah berjangkit dalam waktu yang singkat apabila daya tahan penyakit atau antibodi seseorang itu lemah dan tidak dapat menahan kuman resdung/hama yg terus merebak dalam tubuh pesakit.

PERCAYAKAH ANDA RESDUNG ADALAH BERPUNCA DARI PARASIT DEMODEX YANG DI PANGGIL SEBAGAI ULAT RESDUNG...? terdapat 44 jenis resdung yang berpunca dari alahan terhadap habuk, debu, permakanan, pencemaran. PENYAKIT RESDUNG BOLEH MEMBAWA MAUT!!!!

so... jangan anggap mudah atau ringan tentang masalah resdung nie.. kena ubati dari peringkat awal sebelum memudaratkan lagi kesihatan... 

anda boleh menggunakan... 



Lunas Resdung D'Herbs
LUNAS HERBAL SOAP - RM34.90
LUNAS BEDAK BERHERBA - RM18.90
KAPSUL LUNAS RESDONG - RM36.90

1 set Lunas Resdung hanya RM90 + FREE POSTAGE



PIL BERSIDA borobudur (300biji)
RM18 + RM7 postage

TESTIMONI FROM ADMIN SENDIRI - 2 tahun lepas saya dah pakai.. permulaan mmg naik jerawat kecil2.. pastu besar2.. tetap saya guna.. dalam masa 1 minggu jerawat naik tanpa henti... kemudian makin berkurangan... kelumumur dah hilang, jerawat pon dah tumbuh dan... saya makan pil x habis pon.. lepas makan PIL BERSIDA ni, saya cun selama 2 tahun.. make up mmg senang dan cantik sebab tak dak jerawat.. period pon just naik kecil je dan mudah kecut... sekarang.. saya ulang makan lagi.. sebab gatai tak naik jerawat.. makan pil bersida, naik jerawat tapi x seteruk dulu... alhamdulillah.. gatal badan makin berkurangan... 


Kapsul Resdung Qurrotaaini
Hanya RM20.00 + postage RM7
admin ada juga makan nie pil nie.. kesan dia sangat len.. dia meredakan rasa gatal dan alah... cuma admin makan time perlu je.. x sampai 5minit hilang rasa... terbaik lah.. 

BERMINAT? MAHU ORDER? MAHU NIAGA?

HUBUNGI :-

Mizsu Akanaba 
0177713711





No comments:

Post a Comment