Thursday, February 7, 2013

PENGIKLANAN MONTHLY RM60.. next month RM50 sahaja!!!

SESIAPA YANG NAK BUAT IKLAN DALAM BLOG INI... harga murah je aku buat.. sesiapa yang bajet untuk buat iklan... 

1BULAN SAHAJA... hanya 6 iklan je boleh..aku akan perbaharui setiap hari, setiap minggu dan setiap bulan...  HANYA RM 60(pengkiraan ikut hari).. RM2/per day... 
blog aku sentiasa ada yg baru... pageview bulan ke bulan semakin tinggi... sambutan menggalakkan...  tiap2 hari ada je terima order.. alhamdulillah... 

RM60 untuk yang sisi kiri dan kanan.. sapa dulu, akan letak di atas... 3 kanan.. 3 kiri... nak letak banyak boleh... macam tak kemas dan tak menarik.. 

SYARAT-SYARAT IKLAN :)
# TIADA GAMBAR, UNSUR-UNSUR LUCAH
# TIADA UNSUR-UNSUR POLITIK 
# TIADA YANG MENYAKITKAN HATI MANA-MANA PIHAK
# PASTIKAN IKLAN YANG UNSUR BISNES SAHAJA.
# TIDAK MELEBIHI 120 PATAH PERKATAAN
# JIKA ADA YG MELANGGAR PERATURAN, SAYA BERHAK UBAH 


BERMINAT??
# email saya di mizsu_akanaba@yahoo.com 
iklan, kenyataan, gambar...
# bila sudah deal, bank in.. dan saya buh di blog.
# semua iklan bermula pada 1 hb...
# pantau setiap hari, jika ada perubahan bagitahu... 
# WANG TIDAK AKAN DI KEMBALIKAN.

untuk bulan ke-2.. jika mahu sambung pengiklanan, hanya charge RM50 sahaja dan seterusnya....

BANK IN DI cimb bank FARAH AMIRAH 02031347463527..
EMAIL DI mizsu_akanaba@yahoo.com
DAN CHECK 1HB IKLAN ANDA... jika ada perubahan, maklum kan.. thankz :)

** 10 org yang terawal buat iklan **
SAYA AKAN PROMOTE IKLAN ANDA 2X SEBULAN...percuma!!!!  


No comments:

Post a Comment