Thursday, May 16, 2013

PERHATIAN KEPADA CUSTOMER MIZSU AKANABA BUNDLE


Jika barang yang di hantar dalam keadaan yang baik..
SMS saya beritahu barang sudah sampai... 


Jika barang yang di hantar dalam keadaan tidak baik atau barang ada pecah..
TANGKAP GAMBAR BARANG, EMAILKAN SAYA DI 
mizsu_akanaba@yahoo.com
butiran barang
masa dan tarikh barang sampai
dan guna perkhidmatan mana

ANDAI POSLAJU ATAU NATIONAL COURIER 
 YG ANTO BARANG
CUBA KORG CLAIM.. 

ADMIN AKAN POS BARANG BERAT MELALUI KTM.. JIKA KECIL2, ADMIN PAKAI POSLAJU.. PARCEL ADMIN AKAN PACK PADAT2...  ADMIN AKAN PACK BARANG PALING TERBAIK... 

BUAT MASA NIE.. HANYA 2 ORANG CUSTOMER YG KOMPLAIN...

1- KE SARAWAK..
ADMIN DAH SARANKAN PAKAI KTM, TP DIA X NAK.. DIA NK PAKAI POS MALAYSIA.. ADMIN IKUT JE LA... BARANG SAMPAI LAMBAT DAN BARANG HANCUR.. ADMIN X DAPAT BANTU APA2.. SEBAB POS MALAYSIA XBLEY CLAIM...

2- POS LAJU PLASTIK
TERLEBIH MUATAN BUAT PECAH.. KESALAHAN ADMIN, TOLONG POS BLEK BARANG KAT ADMIN... T ADMIN GANTI BLEK.. DAN KOS PENGHANTARAN DITANGGUNG OLEH CUSTOMER...

ADMIN BOLEH GANTI BLEK PRODUK SAHAJA :)





No comments:

Post a Comment