Monday, April 13, 2015

Cara Mendatangkan Kekuatan Syahwat

minyak terhebat untuk lelaki yang hebat !!!

Minyak Lundu Tupai Utan Jantan

RAMUAN TRADISIONAL OLESAN LUAR KHUSUS UNTUK KAUM PRIA YANG KECUT URAT (TIDAK CUKUP SAIZ), LEMAH TENAGA BATIN dan yang SELALU KALAH dalam menggauli isteri. TERBUAT DARI AKAR-AKAR KAYU YANG MUJARAB UNTUK KEGUNAAN TERSEBUT.


Cara Penggunaan Minyak Lundu :-

1. Untuk Pengembangan Penis

Jika kecut urat(penis tidak cukup saiz), satu ikhtiar boleh dilakukan. CARANYA,luruskan penis dan OLESKAN sesudu Minyak Lundu. Kemudian urut dengan jari tangan dari pangkal urat bawah berdekatan dua telur hingga ke pangkal kepala penis. Urut/sapu beberapa kali. Urat yang sensitif mudah timbul/mengembang beberapa saat setelah di urut. Setelah urat-urat kelihatan timbul, teruskan sapu dengan perlahan (dibujuk) di sepanjang urat yang timbul itu, supaya lebih berkembang. Lakukan 5-10minit setiap hari sebelum mandi. Cara olesan/urut itu sehala dari pangkal telur bawah kanan dan kiri menuju ke depan ke pangkal kepala penis (urut memanjang). Penambahan/Pengembangan sekali lagi dapat dilihat ketika menegang/naik syahwat.

2. Untuk Mendatangkan Kekuatan Syahwat

Gunakan sesudu kecil Minyak Lundu dan oleskan pada batang penis ketika sedang jongkok/ bertingung selepas buang air. Biarkan minyaknya melekat. Kemudian sewaktu akan tidur pepak/makanlah EMPAT biji kapulaga(buah pelaga) dan disusuli meminum ramuan dari CAMPURAN MADU LEBAH dan PERAHAN AIR BAWANG MERAH. masing-masing sesudu makan yang telah di aduk rata. Lakukan amalan meminumnya 3kali seminggu dan berhenti jika tenaga batinnya(syahwatnya) telah pulih. AMALAN INI TIDAK DIGALAKKAN PADA ORANG YG ADA GANGGUAN JANTUNG & KENCING MANIS.

3. Agar Tidak Kalah Dalam Menggauli Isteri

Oleskan Minyak Lundu pada penis dan cuci air suam supaya tidak ada bahan ramuan yang tertinggal. Kemudian gaulillah isteri dengan tertib syarak dan daya kontrol yang tinggi. Isteri akan mengalami kemuncak kenikmatan lebih awal dan kalah.

4. TAMBAHAN 
Kepada isteri yang mengalami kekenduran payudara, boleh oleskan Minyak Lundu dan urut payudara menghala masuk ke dalam dan ke atas dan biarkan semalaman. Supaya payudara isteri anjal dan tidak mengendur. Boleh lakukkan 3x Seminggu.



No comments:

Post a Comment