Sunday, May 1, 2016

Cara Pembayaran MiraZ Beauty


Alhamdulillah.. mira dah buat current account... hope semua lebih yakin berurusan dengan mira.. semua berurusan melalui ONLINE SAHAJA.. sebarang cod boleh dilakukkan di MELAKA SAHAJA... jika mira balik kampung ke SG.PETANI, KEDAH.. mira akan maklumkan.. dan boleh buat order dan jumpa di sana..

●●●CASH ON DELIVERY●●●
1. Make order melalui wassap 0177713711/msj/fb/carousell/ig

2. Confirm order
3. Confirm date & location untuk COD
Durian tunggal
Ayer keroh
Bukit Katil
Bukit Cina
Batu Berendam
Krubong
Tesco Cheng
Alor Gajah

CAS COD RM7
MINIMA ORDER RM20
Sebarang perubahan akan diberitahu semula... hope semua take noted 

Cas CASH ON DELIVERY adalah flat rate.. hope uols xmerungut atau kedekut dengan mira... RM7 poslaju hanya 500g pertama... jika cod mira boleh buat penghantaran bile2 masa yang dijanjikan dan tiada limit berat dan kawasan...

KENAPA ADA MINIMA PURCHASE?? kalau uols perasan.. cas delivery bukan saja peniaga kecil.. peniaga besar seperti KFC, PIZZA HUT, MC D dll akan dikenakan cas penghantaran TETAPI dalam 5KM saja.. ni mira buat atas dasar LOGIK dan TIDAK MAHU LIBAT LEBIH KERUGIAN..

RM7 tu flat rate.. mira hantar lebih 30km pergi dan balik... tak termasuk minyak...makan..rosak..jika excident... masa... tambah2 jem di melaka... tuhan saja yg tahu.. mira pernah tersangkut selama 2jam.. baru boleh hantar barang cod.. mira ambik RM7 sebab customer boleh choice hantar hari yg sama atau brg smpai keesokan harinya... if ape2 yg x puas hati boleh cakap terus kat mira.. mira x de masalah..

okey?? hope uols consider.. 

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI
MIRA
0177713711



No comments:

Post a Comment