Sunday, March 17, 2013

Harga Terbaik Untuk Anda Borong.. Pilih!! Pilih!! Jom Berniaga


kami memerlukan pengedar & pemborong bagi produk

                   


Debu Zafaran ARAB SAUDI
Warna merah jambu dan ungu adalah sama iaitu DEBU ZAFARAN. Perbezaannya ialah kepekatan stigma/debunga bunga zafaran. BUKAN KELOPAK BUNGA ZAFARAN!!! BUKAN INK ZAFARAN!!! 
SANGAT-SANGAT BERKESAN..
BOLEH MERAWAT PENYAKIT SARAF SENDI URAT, TULANG, KANSER, TIROID, GOUT, SAKIT PUAN,JANTUNG, KENCING MANIS, DARAH TINGGI, SLIP DISK, STROKE, RABUN, RESDUNG, MIGRAIN, ANEMIA, PEMBULUH DARAH TERSUMBAT DAN LAIN-LAIN..
UNTUK PENGETAHUAN ANDA.. JIKA ANDA KATA ANDA SIHAT, MAKANLAH ZAFARAN SEBAB DIA DAPAT MENGESAN BADAN ANDA YG TIDAK SEHAT..  
zafaran dapat mengeluarkan sakit yang anda tidak tahu..

HARGA JUAL
Zafaran Merah Jambu - RM95
2 DOZEN - RM85/EACH 

Zafaran Ungu - RM85
2 DOZEN - RM75/EACH


MyPro loving your prostat
Merawat masalah prostat..
TANDA-TANDA ANDA MENGALAMI MASALAH PROSTAT
Kebanyakkan masalah prostat terjadi pada usia 45tahun ke atas.. sukar mengeluarkan air kecil, tidak dapat kawal kencing, kerap terbangun waktu malam utk buang air kecil, sukar nak menghentikan aliran air kencing, mengambil masa utk mengeluarkan air kecil kerana kerap terhenti atau sering terhenti, air kecil masih menitis walau sudah habis kencing, rasa tidak puas buang air kecil, rasa sakit ketika buang air kecil dan ada darah dalam air kecil.

 MyPro jugak dapat merawat penyakit PROSTAT BENGKAK.. 
pengambilan berterusan selama 15hari.. jika ada perubahan..teruskan pengambilan selama 3 bulan.. 

HARGA JUAL RM98
CONSIGNMENT (AREA PERLIS,KEDAH,PENANG sahaja) tiada limit pengambilan - 20%
2 DOZEN - 30%
100 KOTAK - 40%



Zu's Honey 100% pure honey Chiangmai

madu adalah salah satu rahsia kecantikan yang org tak penah ambil peduli. dapat memberi kecergasan minda dan tubuh badan, mengurangkan batuk, mencegah anemia, mempercepatkan proses penyembuhan, dapat merawat ulser, sumber vitamin dan mineral, memberikan tenaga, awet  muda,mengurangkan kolestrol, mengurangkan toksik,anti penuaan dan dapat meningkatkan hameoglobin. Pengambilan tiada had, dan boleh di gunakan semua peringkat usia

HARGA JUAL
ROYAL JELLY HOENY (735g) - RM118
HONEY (730g) - RM69.90
HONEY (800g) -RM89.90
HONEY (240g) -RM21.50
HONEY (TWIN) 360g-360g - RM79.90


AGENT : 20%
(RM1500 KEATAS setelah tolak 20%)
STOKIS : 30%
(RM6000 KEATAS setelah belum tolak 30%)



Penawar Sufi 
Penawar sufi boleh merawat dan digunakan sebagai supplement untuk kecergasan sepanjang hari. Penawar Sufi dapat merawat pelbagai penyakit seperti buasir, gastrik, gout, kencing manis, tekanan darah, jantung, kolestrol, kebas-kebas kaki dan tangan, memberikan tenaga, masalah saraf sendi dan otot, angin dalam badan dan merawat batu karang.

HARGA ASAL RM98
2 DOZEN - 40%


Tungku Elektrik Bermagnet


Tungku Elektrik Biasa
fungsi-fungsi tungku elektrik ialah membantu peredaran darah lancar, menghilangkan sakit pinggang, melancarkan darah haid/nifas, mengeluarkan angin dalam badan, mengecutkan rahim, dapat mengeluarkan darah beku, memecahkan lemak dan mengecutkan bengkak di anggota badan.

Perbezaan Tungku Elektrik Biasa dan Tungku Elektrik Bermagnet ialah Tungku Elektrik Bermagnet lebih tahan lama panasnya.

TUNGKU ELEKTRIK BIASA
HANYA RM45
6 BANTAL - RM180


TUNGKU ELEKTRIK BERMAGNET
HANYA RM55
6 BANTAL - RM210



Halal Cheese Powder
Sejenis makanan bukan ubat-ubatan. Hanya bancuh dengan air panas dan ikut kepekatan yang anda mahu. BOLEH DIMAKAN DENGAN KARIPAP, HOTDOG, BURGER, POTATO WEDGES, KENTANG, APAM BALIK, KEK DAN LAIN-LAIN LAGI.. sedap dan cukup rasa.

HARGA JUAL
100G - RM7.90
200G - RM14.00

1 KILO 100g - RM36
1 KILO 200g - RM35
+sticker - 0.50/kg









Make Up Profesional Miss Rose
HIGH QUANTITI, HIGH QUALITY, HIGH PROFIT
Barang make up dari MISS ROSE PROFESIONAL.. ada eyeliner pencil, eyeliner liquid, blusher, compact powder, loose powder, lipstik, lipgloss, lipliner, kajal (celak arab) dan eyeshadow 

EYELINER / LIPLINER PENCIL(240batang) - RM360/BOX
LIQUID EYELINER (24batang) - RM144/BOX
KAJAL (24batang) - RM96/BOX
LIPSGLOSS (24batang) - RM96/BOX
LIPSTICK (24batang) - RM120/BOX
EYESHADOW 8 COLOUR(24batang) - RM240/BOX
COMPACT POWDER (24biji) - RM170/BOX
MASCARA (24batang) - RM145/BOX
BLUSHER 2 COLOUR(24kotak) - RM240/BOX 


Minyak Lundu
Minyak Lundu untuk mendatangkan kekuatan syahwat, merawat masalah lemah tenaga batin, memanjang,mengembang dan ampuhkan penis serta menganjalkan dan mungilkan payudara wanita.

HARGA JUAL RM39.90
2 DOZEN - RM22.00/EACH


Produk D'Herbs
terdapat pelbagai produk seperti JUS PERAWAN GOLD, DIET GOLD, GEGETAH CINTA, HERBAL PERAWAN WASH, ARJUNA MAXX, PACAK ARJUNA, LUNAS SOAP, KAPSUL LUNAS, BEDAK LUNAS, KRIM SUPER LEBAT, SHAMPOO SUPER LEBAT, GLOW BWHITE, SET BERSALIN MAK BIDAN, KRIM DIAMOND, BEDAK AURA PESONA BINTANG, LIPSTIK COLLAGEN, MASCARA, EYELINER, GAMAT ALOE, GAMOLEX DAN KRIM PRO MONTOK.

DAPAT -40%


GreenFit Avail
Bio Sanitary Avail
GREEN FIT AVAIL dapat menyingkir toksid, memberatkan najis, menyerap air berlebihan dalam badan, mencuci usus dengan baik, dapat mengecilkan usus dan dapat menguruskan badan.

HARGA JUAL RM75
2 DOZEN -30%




Kurma Stevia Stevia Sweet
dapat merawat kencing manis, memberikan tenaga, memberi kecergasan seharian, mengenyangkan, mencerdaskan minda, merawat sistem saraf dan urat, tekanan darah, sakit puan dan merawat kerosakan gigi.

HARGA JUAL RM15.00
1 KOTAK (12BOTOL) - RM144.00


Biji Aprikot
Untuk merawat pelbagai penyakit seperti kanser, tumor, kencing manis, sakit puan, tiroid, resdung, tekanan darah tinggi, gout, membekalkan tenaga, merawat sakit saraf,sendi,otot, mencairkan darah beku, stroke,migrain, anemia dan lain-lain.

HARGA JUAL RM15.00
2 DOZEN - RM10.00/EACH


Buah Mahkota Dewa
Terbaik untuk merawat tekanan darah tinggi, detokfikasi, anti radang, anti virus, penyakit jantung, ginjal, asam urat, kanser, penyakit kulit, radang hati, meneutralkan racun-racun dalam badan, menguatkan sistem imune, melancarkan peredaran darah, mencairkan darah beku, anti oksidan tinggi dan dapat membantu mengurangkan rasa sakit dan bengkak.

HARGA JUAL RM15.00
2DOZEN - RM10.00/EACH


Rumpai Laut Gred AA & Gred AAA
Rumpai Laut terdapat pelbagai gred.Yang membezakan setiap gred itu adalah kualiti. GRED AA berwarna kuning dan GRED AAA berwarna ungu. Perbezaan ketara bagi 2 jenis rumpai laut ini ialah warna kuning lebih pekat collagen nya berbanding dengan berwarna ungu.. Rumpai Laut berwarna ungu nie lebih baik untuk menjaga kesihatan. Dapat merawat penyakit seperti detokfikasi, kebas kaki tangan, osteoporosis, awet muda, anti radang, anti virus, tingkatkan sistem imune dan lain-lain..

HARGA JUAL
RUMPAI LAUT KUNING(GRED AA) - RM35
RUMPAI LAUT UNGU(GRED AAA) - RM39

RUMPAI LAUT UNGU (GRED AAA)
10 PAKET - RM70
20 PAKET - RM120

RUMPAI LAUT KUNING (GRED AA)
10 PAKET - RM65
20 PAKET - RM110
100PAKET - RM500

harga di atas tanpa packing seperti gambar di atas.. Jika Mahu Packing cantik, selamat dan menjaga kualiti rumpai laut seperti di atas.

+RM3.00 per pack
ada pamplet berwarna jelas cerita tentang penggunaan, khasiat, rahsia cara terbaik utk menjaga kecantikan dengan penggunaan rumpai laut dan perbezaan rumpai laut. ada absorb moist, ada label berwarna dan packaging seal kedap udara. 

+RM2.50 per pack
hanya ada pamplet biasa, packaging plastik seal, absord moist sahaja. 


Tungku Baby
untuk baby dan dewasa. Dapat menghilangkan perut kembung dan menjaga sistem peranakan baby dari kecil supaya urat tidak kembang dengan demah tungku baby di bawah ari-ari. Dapat menghilangkan sakit kepala dengan demah tungku baby di kepala. Hanya panaskan tungku baby di atas sterika dan ukur suhunya di atas tangan.

HARGA JUAL RM15.90
2 DOZEN - RM10.00/per pack

Susu HiGoat
dapat merawat tekanan darah tinggi, gastrik, angin dalam badan, sakit sendi, sakit pinggang, sakit jantung, hati dan limpa, demam kuning, sakit saraf, tingkatkan sistem imune, merawat sakit kulit, memulihkan tenaga, ulser perut, merawat sakit osteoporosis, memulihkan tenaga batin dan batuk kering.

HARGA JUAL RM36.60
4 KOTAK RM120.00
2 DOZEN - RM25.00/BOX

Vimax
menjaga senjata ampuh lelaki supaya lebih memanjang dan tidak rapuh di atas ranjang. 100%

HARGA JUAL RM160
12 BOTOL - RM140.00/BOTOL

BERMINAT? MAHU ORDER? MAHU NIAGA?

HUBUNGI :-

Mizsu Akanaba 
0177713711








No comments:

Post a Comment