Wednesday, January 2, 2013

Ada Produk Baru Untuk Pesakit Kanser

tak kisah untuk siapa yang sakit dan yang sihat walafiat
untuk mencegah penyakit..
tak masalah untuk mengamalnya...

iaitu...

biji aprikot!!
ada yang mentah seperti biji aprikot kaler oren kekuningan di atas...
dan yang coklat bentuk heart nie utk anda makan
kaya dengan VITAMIN B17
sangat2 bagus... 


mak ayah aku tiap2 hari makan 7 biji...
ayah aku jam 5pagi sampai 1pagi berjaga..
lelap pon dalam 5 minit je..
kalah org muda...
kencing manis pon lepas makan.. 5.. ok kan..
darah cair elok..
cergas elok..
alhamdulillah..
ayah aku dalam 60-an
mak aku dalam 50-an
alhamdulillah.. mak aku xdak sakit apa2 lagi..

so.. korg boleh makan awal utk cegah dari sakit..
yang ada sakit.. ikhtiar la ye..

aku dah buat pamplet complit! utk korg baca...
barang dah sampai..
tggu nak repack..

pastikan harga murah...

lagi banyak beli, lagi murah!! 

No comments:

Post a Comment