Wednesday, January 16, 2013

KHAS UNTUK Sapa yang tak nak pantang kencing manis...


nie lah KURMA STEVIA...
terbaik untuk kencing manis dan siapa yang x amal sarapan pagi...
nie adalah minuman kordial yang berasaskan KURMA dan GULA STEVIA...

apa itu KURMA? 
kurma itu adalah sejenis tumbuhan yang di kebanyakkan ada di negara ARAB... Kurma diangkat tinggi oleh RASULULLAH S.A.W kerana kandungan makanan yang tinggi. Kandungan Protein dalam kurma lebih kurang 1.8 hingga 2.0 peratus, serat 2.0 hingga 4.0 peratus manakala kandungan gulanya 50 hingga 57 peratus glukosa. Ini menunjukkan kandungan gula di dalamnya telah di tukar secara semula jadi. Bermakna apabila kita memakan kurma, tenaga akan di serap tubuh adalah serta-merta. SEBALIKNYA GULA DI DALAM KEBANYAKKAN BUAH-BUAHAN DIKENALI SEBAGAI PRAKTOSA DAN GULA TEBU ATAU GULA PASIR YANG BIASA MENGANDUNGI SUKROSA TIDAK BOLEH MENYERAP TERUS DALAM TUBUH. 

elok untuk minda, sistem saraf, tekanan darah dan sakit puan...

apa itu STEVIA?
stevia adalah pokok renik amerika selatan yg berasal daripada Paraguay, di mana daunnya telah digunakan sebagai pemanis oleh orang india guarani lebih daripada beribu tahun dulu. Walau pun rakyat india telah menggunakan Stevia berabad tahun. ia tidak dikenali sehingga 1899 apabila tumbuhan itu ditemui oleh M.S Bertoni. Beliau memerhatikan kaum asli tersebut menggunakan tumbuhan itu untuk menjadikan minuman mereka yang pahit menjadi manis. Akhirnya Bertoni diberi pujian kerana berjaya menemui spesis baru dan beliau juga diberi penghormatan apabila stevia turut dikenali sebagai STEVIA REBAUDIANA BERTONI....

Stevia nie yg buat lagi best sebab bebas kolari, tidak ada toksik dan karbohidrat sifar dan memberi manfaat kepada masalah kencing manis, obesiti, tekanan, darah tinggi, kerosakan gigi dan kandungan gula dalam darah yg tinggi atau rendah. Ia semula jadi alternatif yg sihat menggantikan gula dan pemanis kimia seperti aspartame dan sccharine.


sapa yang mementingkan MAKLUMAT NUTRISI... nie ada untuk korg... 


size hidangan ada 50ml..
hidangan 20 per botol...
kita minum sikit je.. utk satu gelas.. bek 1 sudu besar sahaja... sebab dah manis kurma dan stevia...

customer aku minum dekat 2bulan taw... dia cakap kencing manis dia turun dan terus bertenaga... perut tahan...

ada customer aku cakap perut dia tahan bila tak sarapan sebab kalut punch kad... 

sapa yang nak kurus pon bley.. sebab kurma n stevia bagi tenaga dan rasa kenyang selalu... banyak2 minum dia.. tak dak masalah... 

1 BOTOL RM15 sahaja...
1Liter sahaja..
2 BOTOL RM28...

BERMINAT? MAHU ORDER? MAHU NIAGA?

HUBUNGI :-

Mizsu Akanaba 
0177713711




SAPA NAK BELI BERKOTAK2 PON ADA... SEBAB EXPIRED JULAI 2014... BANYAK LAGI KAT UMAH AKU NIE... 

TIME BULAN POSA... AKU DAPAT JUAL LEBIH 1200 BOTOL... AKU AMBIL PRODUK NIE TENGAH BULAN BULAN RAMADHAN... SAMBUTAN SANGAT2 MENAKJUBKAN.. 

1 KOTAK (12 BOTOL) HANYA RM144.00

PASTIKAN JUS KURMA STEVIA ADA DI RUMAH ANDA :)