Monday, January 28, 2013

TOP PERFUME JANUARI : NK PERFUME...!!!


tu dia!!! NK PERFUME yang hot bulan JANUARI nie.. wangian NK PERFUME membuka lambaran 2013... pergh!!!!!!! tiap kali NK PERFUME datang.. aku bek WHITE MUSK... aku suke perfume white musk...

2 botol tuh kejap je calit.. sebulan aku pakai dekat 10botol gak.. if aku x pakai, mmg sebulan tuh 2 botol je aku ambik... hehehehe

KEISTIMEWAAN NK PERFUME 
- di baca dengan ayah2 terpilih
- non alkohol
-dari kasturi..
- bau tahan lama
- ada bau manis, keras, soft dan wangian selebrity
- muda simpan
- berbaloi dengan RM dan tahan lama bau dia..

if nak cuma.. datang lah ke kedai SERINDU ENTERPRISE, TESCO LAGENDA, SUNGAI PETANI, KEDAH... 1 BOTOL RM7... 

sesiapa yang berminat untuk buat gift, dowgift, hantaran, charity, jual pada hari kokurikulum, pakai sendiri ataw anda mahu jual di rumah... 

1 SET(24 BOTOL) NK PERFUME RM4.70/BOTOL 
HARGA JUAL 1 BOTOL RM7

TERJAMIN LAKU KERANA WANGI :)


BERMINAT? MAHU ORDER? MAHU NIAGA?

HUBUNGI :-

Mizsu Akanaba 
0177713711



No comments:

Post a Comment